Pieejams 29 gab.
Headu izstrādā jautras, augstas kvalitātes spēles, rotaļlietas, grāmatas un lietotnes, lai palīdzētu bērniem apgūt būtiskas prasmes, izmantojot inovatīvu mācību metodi. Patiesi oriģināla novērošanas spēle, kas izstrādāta pirmsskolas vecuma bērniem, kuri ir zinātkāri un vēlas atklāt apkārtējo pasauli. Bērns uzmanīgi vēro un veido pareizas attiecības starp dažādām piederības kategorijām, attīstot loģisko domāšanu par salīdzinājumiem un pārgrupēšanu un savu vizuālo atmiņu. Spēle notiek dažādos veidos. 1. Pārkārtojot 12 mini puzles - pēc visu 36 žetonu sakārtošanas uz spēles galda bērns var pārkārtot 12 mini puzles. Katra puzle sastāv no 3 gabaliņiem un savieno priekšmetus, kas pieder pie vienas un tās pašas kategorijas klasifikācijas: kaķu dzimtas dzīvnieki, suņu dzimtas dzīvnieki, lāči, kukaiņi, mūzikas stīgu instrumenti, džemperi, bumbiņas, ar kurām spēlēties, ēkas mājokļiem. Svarīgi ir atstāt bērnam visu nepieciešamo laiku, lai patstāvīgi veidotu pareizās asociācijas. Kad mini puzles ir saliktas, pieaugušais var uzdot vairākus jautājumus, lai turpinātu spēli: "Kur ir bizbizmārīte?", "Kur ir ģitāra?", "Kādi ir transporta līdzekļi?". 2. Spēle kopā ar pieaugušo - novietojiet visus puzles gabaliņus uz spēles galda un sadaliet tos tā, lai pieaugušajam būtu 12 gabaliņi, t. i., pa vienam gabaliņam no katras minipuzles, bet bērnam priekšā būtu visi pārējie gabaliņi. Pieaugušais paņem puzles gabaliņu, nerādot to bērnam. Pēc tam, kad tas ir izdarīts, viņam vai viņai - izmantojot norādes - ir jāpanāk, lai bērns saprastu, kurš priekšmets ir attēlots uz puzles gabaliņa. Piemēram, viņš/viņa var pateikt: "Putni tur būvē ligzdas." Šajā gadījumā ir jāatrod puzles gabaliņs ar kokiem; vai arī saka: "Tie kalpo, lai uzzinātu, cik ir pulkstenis.", tāpēc jāatrod puzles gabaliņs ar pulksteņu attēliem. Kad bērns ir atklājis priekšmetu, viņam jāatrod divas trūkstošās daļas un jāpabeidz puzle. 3. Kategorizēšanas spēle - samaisiet 36 puzles gabaliņus un izkārtojiet tos uz spēles galda. Palūdzi |